Šajā sadaļā ir apkopoti interneta veikala Diabetika.lv pirkuma un atgriešanas noteikumi atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai, lai nodrošinātu skaidru informāciju par līguma noslēgšanu, apmaksu, atteikuma un reklamācijas kārtību.
  1. Pārdevēja un līguma pamatinformācija
  • Pārdevējs: SIA “R.A.L.”, reģistrācijas numurs 50003259951, e-pasts: [email protected], tālrunis: +371 26353095.
  • Līgums starp Pārdevēju un Patērētāju tiek noslēgts attālināti, pasūtot preci vietnē Diabetika.lv. Pasūtījums kļūst saistošs pēc apmaksas apstiprinājuma un pasūtījuma apstiprināšanas e-pastā.
  1. Cenas un apmaksa
  • Visas norādītās preču cenas ir EUR un ietver pievienotās vērtības nodokli (PVN).
  • Ja Pircējs neveic apmaksu 2 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma, Pārdevējs patur tiesības pasūtījumu anulēt.
Atteikuma tiesības un atgriešana
  1. Patērētāja tiesības atteikties no līguma
  • Patērētājam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā vienpusēji atkāpties no distances līguma, nesniedzot papildu pamatojumu.
  • Atteikuma termiņš sākas no dienas, kad Patērētājs saņem preci, vai pēdējās preces piegādes dienas, ja pasūtījumā ir vairākas preces.
  • Ja Pārdevējs nav sniedzis informāciju par atteikuma tiesībām, termiņš pagarinas līdz vienam gadam un 14 dienām.
  1. Atteikuma paziņojums un preces atgriešana
  • Patērētājs nosūta aizpildītu atteikuma veidlapu pa e-pastu.
  • Pēc atteikuma paziņošanas Patērētājam jāatgriež prece 14 dienu laikā.
  • Atgriešanas izmaksas sedz Patērētājs, ja vien nav panākta cita vienošanās.
  • Pārdevējs atmaksā pilnu summu, ieskaitot standarta piegādes maksu, ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma saņemšanas vai preces saņemšanas apliecinājuma.
  1. Izņēmumi no atteikuma tiesībām
Atteikuma tiesības neattiecas uz:
  • Sevišķi higiēnas apsvērumu dēļ neatgriežamām precēm, piemēram, sensoru un lancētu komplektiem pēc iepakojuma atvēršanas.
  • Preču, kuras pēc lietošanas rakstura nevar tikt atgrieztas, piemēram, atvērtas sterilas medicīnas preces.
Preču atbilstība, garantija un reklamācijas
  1. Preces atbilstības tiesības
  • Patērētājam ir tiesības divu gadu laikā pieteikt prasījumus par preces neatbilstību līguma noteikumiem, neatkarīgi no ražotāja vai Pārdevēja sniegtās garantijas ilguma.
  1. Reklamācijas procedūra
  • Patērētājs iesniedz rakstveida iesniegumu (e-pasts), aprakstot preces trūkumus un pievienojot čeku vai pasūtījuma numuru.
  • Pārdevējs 10 darba dienu laikā izskata sūdzību un piedāvā risinājumu – preces nomaiņu, remontu, atlaidi vai līguma laušanu un naudas atmaksu.
  • Ja Patērētājs nav apmierināts ar risinājumu, var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai alternatīvajos ārpustiesas strīdu risinātājos.
Personas datu aizsardzība un strīdu izšķiršana
  1. Personas datu aizsardzība
  • Pārdevējs apstrādā personas datus saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR) un Latvijas Datu aizsardzības likumu. Detalizēta informācija pieejama Privātuma politikā.
  1. Strīdu izšķiršana
  • Līguma strīdus cenšamies risināt savstarpēji sarunu ceļā. Ja tas neizdodas, Patērētājam ir tiesības vērsties PTAC vai izmantot alternatīvos strīdu risināšanas mehānismus.
  1. Spēkā stāšanās un izmaiņas
Šie noteikumi stājas spēkā no 2025. gada 8. jūnija. Pārdevējs patur tiesības noteikumus grozīt, par to informējot mājaslapā.