Šajā sadaļā ir apkopoti interneta veikala Diabetika.lv pirkuma un atgriešanas noteikumi atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai, lai nodrošinātu skaidru informāciju par līguma noslēgšanu, apmaksu, atteikuma un reklamācijas kārtību.
- Pārdevēja un līguma pamatinformācija
- Pārdevējs: SIA “R.A.L.”, reģistrācijas numurs 50003259951, e-pasts: [email protected], tālrunis: +371 26353095.
- Līgums starp Pārdevēju un Patērētāju tiek noslēgts attālināti, pasūtot preci vietnē Diabetika.lv. Pasūtījums kļūst saistošs pēc apmaksas apstiprinājuma un pasūtījuma apstiprināšanas e-pastā.
- Cenas un apmaksa
- Visas norādītās preču cenas ir EUR un ietver pievienotās vērtības nodokli (PVN).
- Ja Pircējs neveic apmaksu 2 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma, Pārdevējs patur tiesības pasūtījumu anulēt.
- Patērētāja tiesības atteikties no līguma
- Patērētājam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā vienpusēji atkāpties no distances līguma, nesniedzot papildu pamatojumu.
- Atteikuma termiņš sākas no dienas, kad Patērētājs saņem preci, vai pēdējās preces piegādes dienas, ja pasūtījumā ir vairākas preces.
- Ja Pārdevējs nav sniedzis informāciju par atteikuma tiesībām, termiņš pagarinas līdz vienam gadam un 14 dienām.
- Atteikuma paziņojums un preces atgriešana
- Patērētājs nosūta aizpildītu atteikuma veidlapu pa e-pastu.
- Pēc atteikuma paziņošanas Patērētājam jāatgriež prece 14 dienu laikā.
- Atgriešanas izmaksas sedz Patērētājs, ja vien nav panākta cita vienošanās.
- Pārdevējs atmaksā pilnu summu, ieskaitot standarta piegādes maksu, ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma saņemšanas vai preces saņemšanas apliecinājuma.
- Izņēmumi no atteikuma tiesībām
- Sevišķi higiēnas apsvērumu dēļ neatgriežamām precēm, piemēram, sensoru un lancētu komplektiem pēc iepakojuma atvēršanas.
- Preču, kuras pēc lietošanas rakstura nevar tikt atgrieztas, piemēram, atvērtas sterilas medicīnas preces.
- Preces atbilstības tiesības
- Patērētājam ir tiesības divu gadu laikā pieteikt prasījumus par preces neatbilstību līguma noteikumiem, neatkarīgi no ražotāja vai Pārdevēja sniegtās garantijas ilguma.
- Reklamācijas procedūra
- Patērētājs iesniedz rakstveida iesniegumu (e-pasts), aprakstot preces trūkumus un pievienojot čeku vai pasūtījuma numuru.
- Pārdevējs 10 darba dienu laikā izskata sūdzību un piedāvā risinājumu – preces nomaiņu, remontu, atlaidi vai līguma laušanu un naudas atmaksu.
- Ja Patērētājs nav apmierināts ar risinājumu, var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai alternatīvajos ārpustiesas strīdu risinātājos.
- Personas datu aizsardzība
- Pārdevējs apstrādā personas datus saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR) un Latvijas Datu aizsardzības likumu. Detalizēta informācija pieejama Privātuma politikā.
- Strīdu izšķiršana
- Līguma strīdus cenšamies risināt savstarpēji sarunu ceļā. Ja tas neizdodas, Patērētājam ir tiesības vērsties PTAC vai izmantot alternatīvos strīdu risināšanas mehānismus.
- Spēkā stāšanās un izmaiņas